01.13 .....

Tja, Nu e det rätt mycket planerat här. först så kommer första låten (Brev till min familj). Sen kommer det även en till låt som nyligen e färdig skriven.


Jocke - Brev till min familj

Vers1

Sitter på bussen en helt vanlig kväll//
Tänker på mamma och vill bara hem//
För det jag har gjort kan inte förlåta mig själv//
förlåt bästa mamma för allt som har hänt//
Tänker på dig och jag vill bara gråta//
Pratar med dig och det kommer några tårar//
Har sårat dej men droger och annan skit//
Ville träffa dig men du kom aldrig dit//
Hela livet kommer sluta med hat//
Sviker mina bröder för varje jävla andetag//
Ska sköta mig o visa att jag e stark//
Sluta leka gangster och lägga ner knark//
ska visa att jag kan och inte svika min storebror//
Saknaden till min lillebror den e stor//
Har kallat dig hora, fitta med mer//
Känner hur jag blir svag och bara faller ner//

Ref1.

Jag fäller en tår för er varja dag//
ber till min gud att ni ska finnas kvar//
Saknaden till er den är jävligt stor//
Ska skärpa mig och inte svika min storebror//
Mår inte bra utan att få träffa er//
Detta e brev till min familj för jag pallar inte mer//
Jag fäller en tår för min saknad e stor//
Pallar fan inte längre utan min lillebror//


Den e inte riktigt klart.

Ska spela in en låt med emelia snart också, ska bli lite kul och göra det!
HA DET BRA


// Jocke

Kommentarer
Postat av: agnes skeppis

riktigt bra!

2010-10-09 @ 14:50:22
Postat av: mojje

duktig du e ! <3

2011-01-30 @ 21:38:34
URL: http://avef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0